Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Jak się pewnie domyślasz: to zależy. Nasze usługi wyceniamy indywidualnie, biorąc pod uwagę kilka czynników:
Skala projektu.
Twój klient nigdy nie zostanie bez odpowiedzi. Udzielamy informacji o Twoich produktach, przyjmujemy zamówienia, odpowiadamy na e-maile, prowadzimy live chat, SMSy i wiele więcej.
Branża.
Zadbamy o Twoje relacje z klientami i zwiększymy sprzedaż. Nasze projekty skupiają się na utrzymaniu, dosprzedaży i aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów.
Czas trwania.
Mamy doświadczonych trenerów, którzy dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami w obszarze obsługi klienta.
Specyficzne wymagania.
Zapewniamy stabilność poprzez oferowanie rezerwowych usług call center i contact center. Dzierżawimy pełne stanowiska pracy na krótki i długi okres.
Celem jest dostarczenie usług o najwyższej jakości przy optymalnych kosztach. Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista przygotuje dokładną wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb.