Trener

Beata Szynkowska

Trenerka umiejętności miękkich, konsultantka, menadżerka projektów budowy oraz reorganizacji CC, mentorka, na co dzień praktyk i kierownik Call Contact Center. W swojej karierze zawodowej przeszła wszystkie stanowiska – od konsultanta do dyrektora w strukturach CC.

Swoim pozytywnym nastawieniem porusza i zjednuje sobie uczestników, a jej doświadczenie zawodowe wpływa na zwiększenie wiarygodności wypracowanych rozwiązań. Samodzielnie przygotowuje programy szkoleniowe i metodologię działania, dzięki czemu każde ze szkoleń „szyte” jest na miarę potrzeb uczestników z uwzględnieniem spójności we wszystkich działaniach organizacji.

W swojej pracy nastawiona jest na poprawę sfery psychologicznej uczestników, co przekłada się w znacznej mierze na wyniki wypracowanych rozwiązań. Szkolenia przeprowadzane są w formie warsztatów, z wiedzą teoretyczną przekazywaną pomiędzy ćwiczeniami, dzięki czemu z łatwością uczestnicy wdrażają w życie wypracowane elementy z uwzględnieniem praktycznych rozwiązań i najnowszych trendów obsługowo sprzedażowych. Flagowym szkoleniem trenerki jest szkolenie „Nie prowokuj”, którego celem jest nie tylko wyciszenie emocji klienta, ale przede wszystkim wyciszenie emocji uczestnika oraz wypracowanie zwrotów nieprowokujących.

W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencka politykę firmy z efektem win-win oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach. 

Beata Szynkowska zrealizowała szkolenia dla: Grupa Pracuj.pl, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archon, Liberty Direct, Studio Figura, Saski Business Consulting, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB, nazwa, NCC.

Trener

Małgorzata Pilarska

Kierownik projektu, z zamiłowania trener z zakresu umiejętności miękkich.

Jej kariera w strukturach firmy rozpoczęła się od stanowiska Telefonicznego Doradcy Klienta, przez Lidera zespołu, do Kierownika projektu. Posiada doświadczenie zarówno w pracy z Klientem indywidualnym jak i biznesowym. Podczas szkoleń z powodzeniem wykorzystuje, praktycznie umiejętności nabyte podczas pracy jako Doradca Klienta.

Jej szkolenia mają charakter warsztatowy, interaktywny, co skutkuje sukcesem na etapie wdrażania zmian. W trakcie warsztatów, pobudza uczestników do kreatywności dzięki czemu aktywnie uczestniczą podczas szukania najlepszych dla nich rozwiązań, tak, aby nabyte umiejętności przynosiły oczekiwany efekt.