Szkolenia

Szkolenie SPRZEDAŻOWE

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
JAK OSWOIĆ ZIMNĄ BAZĘ?

Celem szkolenia jest poznanie stylów komunikowania się i zweryfikowanie swojego oraz nauczenie się jak je dobrać w zależności od sytuacji. Uczestnicy odczują jakie czynniki mają na nią wpływ oraz zobaczą różnicę pomiędzy komunikacją bezpośrednią a pośrednią.

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
JAK OSWOIĆ ZIMNĄ BAZĘ?

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 390 PLN netto + 23% VAT
zobacz szczegóły

Szkolenie techniczne

SYSTEM BMS – od koncepcji do wdrożenia
Kurs z automatyki budynkowej

Szkolenie BMS z zakresu automatyki budynkowej dedykowane jest osobom planującym wdrożenie bądź rozbudowę istniejących systemów opartych o rozwiązania BMS w budynkach przemysłowych, biurowych, hotelowych, użyteczności publicznej i innych.

SYSTEM BMS – od koncepcji do wdrożenia
Kurs z automatyki budynkowej

NASTĘPNY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 1599 PLN netto + 23% VAT
zobacz szczegóły

Szkolenie sprzedażowe

NOWOCZESNE METODY WYWIERANIA WPŁYWU W PROCESIE SPRZEDAŻY

Celem szkolenia jest poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wpływu na proces decyzyjny w sprzedaży. W ujęciu merytorycznym i podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznają metody sprzedaży i negocjacji z klientem.

NOWOCZESNE METODY WYWIERANIA WPŁYWU W PROCESIE SPRZEDAŻY

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 490 PLN + 23% VAT
zobacz szczegóły

Szkolenie SPRZEDAŻOWE

SPOSOBY NA TRUDNEGO KLIENTA
JAK RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI?

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności rozumienia perspektywy klienta, którego oczekiwania nie zostały spełnione, zwiększenie umiejętności panowania nad emocjami w kontakcie z trudnym klientem oraz zwiększenie elastyczności reagowania w sytuacjach trudnych i nietypowych.

SPOSOBY NA TRUDNEGO KLIENTA
JAK RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI?

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 390 PLN netto + 23% VAT
Zobacz szczegóły

Szkolenie SPRZEDAŻOWE

Techniki efektywnej sprzedaży
Kreatywne zadawanie pytań

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności sprzedaży przez telefon, poznanie nowoczesnych metod negocjacji, a także nabycie umiejętności prezentowania oferty według zasady PCK.

Techniki efektywnej sprzedaży
Kreatywne zadawanie pytań

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 390 PLN netto + 23% VAT
Zobacz szczegóły

rozwój osobisty

Automotywacja
Nie muszę, bo mogę i chcę

Celem szkolenia jest przedstawienie narzędzi do wzbudzania automotywacji oraz poprawy efektywności, poszerzenie świadomości odnośnie źródeł własnej inspiracji oraz zainicjowanie procesu dążenia do samorealizacji, postawy proaktywnej i zaangażowanej.

Automotywacja
Nie muszę, bo mogę i chcę

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 390 PLN netto + 23% VAT
Zobacz szczegóły

ROZWÓJ OSOBISTY

STRES - PRZYJACIEL CZY WRÓG?

Głównym celem szkolenia jest zniwelowanie stresu w pracy oraz poznanie metod komunikacji interpersonalnej stosowanych w sytuacjach stresowych. Uczestnicy szkolenia poznają mechanizmy, które działają podczas procesu podnoszenia się poziomu adrenaliny.

STRES - PRZYJACIEL CZY WRÓG?

NAJBLIŻSZY TERMIN: Informacja już wkrótce
CENA: 390 PLN netto + 23% VAT
Zobacz szczegóły

coaching

Coaching on the job

Celem szkolenia jest natychmiastowa korekta zachowań konsultanta, wsparcie podczas procesów obsługowych i udzielania informacji. Coacher poprzez odsłuch rozmów na żywo, wskazuje w drodze indywidualnego szkolenia elementy, które powinny zostać poprawione w rozmowach.

Coaching on the job

TERMIN: ustalany indywidualnie z klientem
CENA: 490 PLN netto + 23% VAT
zobacz szczegóły