Asystentka/Asystent ds. konferencji i szkoleń

  • 9 października 2017

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób otwartych na nowe wyzwania, twórczych i aktywnych w działaniu.

Zadania osoby na tym stanowisku będą obejmowały:

  • Aktywny udział w przygotowywaniu projektów konferencyjnych
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami i uczestnikami wydarzeń
  • Udział w opracowaniu strategii promocji wydarzeń
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach
  • Wsparcie przy administrowaniu stronami internetowymi i profilami wydarzeń w portalach społecznościowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Statusu absolwenta/ki lub studenta/ki ostatnich lat studiów kierunku marketing, zarządzanie lub pokrewne
  • Zaangażowania i chęci rozwoju
  • Zdolności analitycznych oraz umiejętności wyciągania wniosków
  • Elastyczności i umiejętność pracy w zespole
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Znajomości podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym środowisku
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i rozwoju
  • Aktywny udział w bieżących projektach
  • Przyjazną i twórczą atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@lockus.pl z tematem Asystentka/Asystent ds. konferencji i szkoleń.

W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Menu