Multimedia w galerii handlowej

  • 7 sierpnia 2015
Interaktywne multimedia jako efektywne narzędzia komunikacyjne są nieodłącznym elementem nowocześnie zarządzanej galerii handlowej. Okazja do zapoznania się z szerokim portfolio rozwiązań interaktywnych dedykowanych dla centrów handlowo-rozrywkowych będzie podczas IMSE 2015, 16-17 września 2015 w EXPO Kraków.
Integrated Multimedia Systems Event to  wydarzenie  poświęcone prezentacji najnowszych trendów w  technologiach  multimedialnych. Rozwiązania dedykowane dla centrów handlowo-rozrywkowych zajmują szczególne miejsce w całym prezentowanym portfolio.

Wystawa sprzętu w strefie expo pozwoli uczestnikom IMSE na zapoznanie się z konkretnym rozwiązaniem, jego rzeczywistymi możliwościami oraz formami ekspozycji w przestrzeni. Partnerzy IMSE 2015 zaprezentują m.in. rozwiązania wspierające komunikację z klientem galerii handlowej oraz ułatwiające mu poruszanie się po obiekcie. Nie zabraknie rozwiązań realizujących strategie wizerunkowe i marketingowe galerii handlowych np. integrujących komunikację z programami lojalnościowymi, wspierającymi projekty wizerunkowe i CSR galerii. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się ściany wideo, kioski interaktywne, multimedialne totemy reklamowe, monitory wielkoformatowe czy aplikacje mobilne.

W trakcie dwóch dni IMSE będzie możliwość spotkania i rozmowy z ekspertami branży multimediów, mającymi doświadczenie w wyborze i wdrożeniach projektów. Sposoby integracji systemów w celu szerszego i skutecznego dotarcia do klientów będą tematem prezentacji prowadzonych w Strefie Edukacyjnej.
Dzięki współpracy z Polish Digital Signage Association będącą platformą porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, uczestnicy IMSE poznają techniki efektywnego dostosowania treści do narzędzi multimedialnych. Będą również mieli okazję do udziału w dyskusji na temat interaktywnego marketingu w kontekście rozwiązań Digital Signage.

Menu